نوشته شده توسط : سینا عسگریان

 

 

 

 

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هرسو

 
 
پس چرا نیستی پیشم؟نگاه خیس تو کو؟
 
 
گوش گوش دو تا گوش,دو دست باز یه آغوش
 
 
بگیر قلبمو یادم تو را فراموش
 
 
چوب چوب یه گردن,جایی نری تو بی من
 
 
دق میکنم میمیرم اگه دور بشی از من
 
 
دست دست دوتا پا یاد تو مونده اینجا
 
 
یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیجا
 
 
من؟من؟یه عاشق,همون مجنون سابق
 

 

 

کاش قلبم درد پنهانی نداشت

چهره ام هرگز پريشاني نداشت

 

كاش مي شد دفتر تقدير عشق

 

حرفي از يك روز باراني نداشت

 

كاش مي شد راه سخت عشق را

 

بي خطر پيمود و قرباني نداشت

 

 

خيلي سخته كه بغض داشته باشي ، اما نخواي كسي بفهمه ... خيلي سخته كه عزيزترين كست ازت بخواد
 
فراموشش كني ... خيلي سخته كه سالگرد آشنايي با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگيري ...
 
خيلي سخته كه روز تولدت ، همه بهت تبريك بگن ، جز اوني كه فكر مي كني به خاطرش زنده اي ...
 
خيلي سخته كه غرورت رو به خاطر يه نفر بشكني ، بعد بفهمي دوست نداره ....

 




:: بازدید از این مطلب : 825
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shahrzadr در تاریخ : 1392/11/6/7 - - گفته است :
خدایشش عجب مطالبی میزاریا منکه غبطه خوردم اورین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: